در جنگ‌ های داخلی پر از مرگ و خونریزی آمریکا، دو خواهر و یک برده ی آفریقایی که هیچ پشتوانه ای ندارند، باید از خانه شان در برابر دو سرباز بی رحم که طرف جبهه در حال شکست هستند، دفاع کنند…

نوشته دانلود فیلم The Keeping Room 2014 اولین بار در دانلود فیلم با لینک مستقیم پدیدار شد.

cars

خبرگذاری اصفحان

316

به گزارش ایران فیلم ، هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «منار صوفیا» از ١۴ تا ٣١ ژانویه در کشور بلغارستان برگزار خواهد شد. این جشنواره هر ساله فیلم‌های مهم آسیایی و آفریقایی را به نمایش می گذارد و امسال فیلم «۳۱۶» به کارگردانی پیمان حقانی از ایران در این جشنواره حضور دارد.

همچین این فیلم قرار است در روزهای ٢٩ و ٣١ ژانویه در موزه هنرهای معاصر بوستون آمریکا روی پرده برود.

فیلم «۳۱۶» بعد از گذشت ٨ ماه اواسط بهمن ماه به اکران خود در گروه «هنر و تجربه» پایان می‌دهد و در این مدت تماشاگران زیادی به دیدن این فیلم نشسته‌اند.

«۳۱۶» اولین فیلم سینمایی است که هیچ بازیگری ندارد و روایت قصه از طریق پاها، کفش‌ها و دست‌ها انجام شده است. فیلمنامه این اثر را پیمان حقانی و حمیدرضا کشانی به‌طور مشترک نوشته‌اند.

نوشته «۳۱۶» در «منار صوفیا» رقابت می‌کند/ نمایش در موزه بوستون اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

دانلود موزیک

خرم خبر

 

دانلود سریال Lucifer با لینک مستقیم

قسمت ۱ از فصل اول اضافه شد

 

 

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : فانتزی

امتياز : ۸٫۷ از ۱۰ – میانگین رای ۱۲,۰۰۵ نفر
منتشر کننده : ته موویز

زبان : انگلیسی

پخش : سه شنبه ها

کیفیت : ۴۸۰p | 720p

فرمت : MKV

حجم : ۱۵۰ | ۳۰۰ مگابایت

شبکه پخش کننده : Fox

خلاصه داستان : لوسیفر، فرشته ی طرد شده، از حکمرانی بر جهنم خسته شده است و برای زندگی تازه به لس آنجلس می آید تا در آنجا وارد ماجراجویی های جدید و عجیب شود…

 

 

 

 

فصل اول

دانلود زیرنویس فصل اول

دانلود قسمت ۰۱  |   کیفیت ۷۲۰p

 

 

نوشته دانلود سریال Lucifer اولین بار در TehMovieS پدیدار شد.

آلرژی و تغذیه

باران دانلود

موسیقی ما – «شهاب رمضان» هشت ماه پس از انتشار قطعه «حس عجیب»، اثر جدیدی تولید و منتشر کرد. این قطعه «یه عشقه» نام دارد و ترانه و ملودی آن از «بابک بابایی» است و تنظیمش را «نیمان» بر عهده داشته است.

شهاب رمضان همزمان با انتشار این قطعه در گفت‌وگو با «موسیقی ما» در خصوص سکوت چند ماهه‌اش گفت: «در این مدت با همراهی دوست هنرمندم «نیمان» و دوستان دیگر، مشغول کار روی فضاهای جدید و تازه بودیم. چند قطعه ساخته شد اما می‌خواهم بهترین‌ها را منتشر کنم و به همین دلیل چند ماه هیچ اثری منتشر نکردم. در نهایت «یه عشقه» به عنوان شروع دور جدید فعالیت‌هایم انتخاب شد و فکر می‌کنم استقبال خوبی از آن به عمل آید.»

خواننده آلبوم‌های «رمانتیک» و «جشن دلتنگی» گفت: «تصمیم دارم رویه متفاوتی نسبت به قبل در پیش بگیرم. به امید خدا، بعد از «یه عشقه»، به صورت منظم اقدام به انتشار قطعات جدید خواهم کرد. روی ریتم‌ها و فضاهای جدیدی کار کرده‌ایم که پیش‌بینی می‌کنم استقبال مخاطبین را به همراه داشته باشد».

قطعه «یه عشقه» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

روتیتر: 
خواننده «رمانتیک» پس از هشت ماه با «یه عشقه» بازگشت؛
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما

برچسب ها:

عکس خبر اول: 

نویسنده:

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
– روی ریتم‌ها و فضاهای جدید کار کرده‌ایم
+ دانلود قطعه «یه عشقه»

موسیقی ما – «شهاب رمضان» هشت ماه پس از انتشار قطعه «حس عجیب»، اثر جدیدی تولید و منتشر کرد. این قطعه «یه عشقه» نام دارد و ترانه و ملودی آن از «بابک بابایی» است و تنظیمش را «نیمان» بر عهده داشته است. شهاب رمضان همزمان با انتشار این قطعه در گفت‌وگو با «موسیقی ما» در خصوص سکوت چند ماهه‌اش گفت: «در این مدت با همراهی دوست هنرمندم «نیمان» و دوستان دیگر، مشغول کار روی فضاهای جدید و تازه بودیم. چند قطعه ساخته شد اما می‌خواهم بهترین‌ها را منتشر کنم و به همین دلیل چند ماه هیچ اثری منتشر نکردم. در نهایت «یه عشقه» به عنوان شروع دور جدید فعالیت‌هایم انتخاب شد و فکر می‌کنم استقبال خوبی از آن به عمل آید…»

موسیقی روز

موبایل دوستان

akharin tango_2

hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم «آخرین تانگو» با عاشقانه‌هایی از «یغما گلرویی»، موسیقی «کارن همایونفر» و خوانندگی «مهدی باقریان» از صبح امروز سه شنبه ششم بهمن ماه از سوی شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
+تیز تصویری آلبوم «آخرین تانگو» را از موسیقی ایرانیان آنلاین مشاهده کنید و دانلود نمایید
+کاورهای آلبوم «آخرین تانگو» را در ادامه ببینید
کارن همایونفر:
آلبوم نه خیلی پاپ است نه اصلا راک، نه کاملا کلاسیک نه تلفیقی نه سنتی نه پر مدعا اصلا از شما چه پنهان نمیدانم چیست اما پر از قصه. صد تراک و پنج تا سی دی هم نیست کل کار هشت تراک است. فقط حال ماست و این روزها.

آهنگ جدید

کانون نماز

Learn more about telugu cinema news telugu360 at http://www.telugu360.com
Tags: