موسیقی ما – امیر فردوس خواننده ی جوان موسیقی پاپ پس از انتشار تک آهنگ موفق «دژاوو»، آهنگ جدید خود به اسم «مونولوگ» را در آستانه ی سال جدید منتشر کرد.

امیر فردوس درباره ی اثر جدید خود به «موسیقی ما» گفت: «خوشحالم که پس از انتشار چند تک آهنگ بلاخره توانستم در سبک و سیاق موسیقی دلخواه خودم حرکت کنم و حالا با «مونولوگ» در حال و هوای موسیقی راک به گوش مخاطب برسم.»

او در رابطه با این تفاوت ژانر گفت:«من فکر میکنم تفاوت ژانری در کار نیست، در حقیقت فقط کمی طول کشید تا من بتوانم به استانداردهای خودم نزدیک شوم. واقعیت این است که تک آهنگ های قبلی هم بخشی از ایده ها و ظرفیت های موسیقیایی من است با این تفاوت که همیشه دوست داشتم فضای راک را در گونه های مختلفش تجربه کنم».

امیر فردوس در خصوص قطعه ی «مونولوگ» ادامه داد: «آهنگسازی این قطعه برمی گردد به سالهای نوازندگی من٬ چیزی در حدود ۸ سال پیش. در ابتدا بر روی غزلی از حضرت سعدی این آهنگ را ساختم و امسال با ایده های جدید تر اثر را کامل کردم.شعر این اثر ترکیبی ست از غزل حضرت سعدی٬ حافظ و ترجیع بند دوست شاعرم محسن امیری مقدم. شعری که از نظرم انگار هر سه شاعر رو به یک منظره ی ثابت سروده اند، اما در زمانهای متفاوت. تنظیم این اثر زحمت «کمال صداقت» است و میکس و مستر آن را «حسین سالاری مقدم» انجام داده است.»

امیر فردوس که «مونولوگ» را به همراه حمید پناهی و به صورت مشترک اجرا کرده است در خصوص این همکاری اظهار داشت:«در مرحله ی اول لازم می دانم بگویم کار کردن با خواننده ای مثل حمید پناهی برای من افتخاری بود که از بابت آن خوشحالم .حمید پناهی خواننده ی خوش تکنیکی ست که من با ایده ی تفاوت لحن و زمانِ شعر با او همکاری کردم و خدا را شکر در کمترین زمان ممکن به درکی از ملودی و شعر رسید که به نظرم تاثیر خود را بر روی آهنگ به درستی گذاشته است٬البته امیدوارم نتیجه هم درست از آب درآمده باشد»

این هنرمند درباره دلیل انتخاب اسم «مونولوگ» گفت:«مونولوگ در تئاتر، قسمتی از نمایش است که یک هنرپیشه به‌تنهایی در صحنه ظاهر می شود و با خود حرف می زند. باخود فکر کردن طبیعی است؛ ولی باخود حرف زدن شاید غیرعادی باشد! به نظرم این عاشقانه، مونولوگی ست که انگار شاعر بلند بلند با خودش در حال زمزمه کردن است»

امیر فردوس در پایان ضمن امیدواری از اینکه نتیجه ی این تلاش به سلیقه ی مخاطبان نزدیک باشد٬ اضافه کرد:«تلاش من حرکت در مسیری ست که امیدوارم به مقصد برسد. «مونولوگ» آخرین تک آهنگ من در سال ۹۴ است و ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به تمام مخاطبان «موسیقی ما»٬ امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی در انتظار تمام هموطنانم باشد و امید همیشه در این سرزمین زنده بماند»

قطعه «مونولوگ» با صدای «امیر فردوس» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

روتیتر: 
​همزمان با انتشار اثر جدید این خواننده عنوان شد؛
منبع: 
موسیقی ما

برچسب ها:

عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+ دانلود قطعه «مونولوگ»

موسیقی ما – امیر فردوس خواننده ی جوان موسیقی پاپ پس از انتشار تک آهنگ «دژاوو»، آهنگ جدید خود به اسم «مونولوگ» را در آستانه ی سال جدید منتشر کرد. امیر فردوس درباره ی اثر جدید خود به «موسیقی ما» گفت:«خوشحالم که پس از انتشار چند تک آهنگ بلاخره توانستم در سبک و سیاق موسیقی دلخواه خودم حرکت کنم و حالا با «مونولوگ» در حال و هوای موسیقی راک به گوش مخاطب برسم.» او در رابطه با این تفاوت ژانر گفت:«من فکر میکنم تفاوت ژانری در کار نیست٬ در حقیقت فقط کمی طول کشید تا من بتوانم به استانداردهای خودم نزدیک شوم. واقعیت این است که تک آهنگ های قبلی هم بخشی از ایده ها و ظرفیت های موسیقیایی من است با این تفاوت که همیشه دوست داشتم فضای راک را در گونه های مختلفش تجربه کنم…»

کیمیا دانلود

خبرگذاری خوزستان

Tags: