مجید مظفری گفت: روزانه از هزار نفر در کاخ مردمی جشنواره پذیرایی می شود.

فیلم فجر اخبار

به گزارش ایران فیلم، مجید مظفری در تشریح چرایی تشکیل کاخ مردمی جشنواره در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر یک جشن بزرگ سینما محسوب می شود، فکر و تدبیر مسئولین بر این منوال قرار گرفت که سینماگران کشور خود میزبان مردم در این جشن بزرگ سینما باشند.

مسئول کاخ جشنواره مردمی جشنواره سی و چهارم گفت: خوشبختانه من مفتخر شدم که برای نخستن کاخ مردمی جشنواره به نمایندگی ازهنرمندان میزبان مردم باشم.

وی با بیان اینکه مردم خاطرات بسیاری را از سینماگران در ذهن خود دارند گفت: خوشبختانه با توجه به ارتباط تنگاتنگ مردم با سینماگران و اهالی سینما استقبال بسیار خوب و چشمگیری از کاخ مردمی شکل گرفته است.

مظفری همچنین با اشاره به استقبال متقابل هنرمندان برای حضور در کاخ مردمی افزود: در چند روز گذشته سینماگران کشور استقبال خوبی برای حضور در کاخ مردمی داشتند و بخشی از این استقبال به دلیل حضور گسترده مردم و بخشی به دلیل نظم حاکم در اجرای برنامه های کاخ مردمی بود که توانستیم در روزهای اخیر طبق برنامه زمان بندی شده اقدامات خود را انجام دهیم.

مسئول کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر در پایان با تاکید بر لزوم ادامه دار بودن کاخ مردمی جشنواره در سال های آتی خاطرنشان کرد: پذیرایی روزانه از بیش از هزار نفر در کاخ مردمی و اجرای برنامه های مقرر بدون کمترین بی نظمی و مشکل، نشان از موفقیت چشم گیر جشنواره مردمی فیلم فجر دارد و از این رو با توجه به تاثیر برگزاری کاخ مردمی در ارتباط صمیمانه تر مردم با سینماگران، این حرکت در سال های آتی باید ادامه دار باشد.

منبع: وبسایت چشنواره فیلم فجر

نوشته حضور روزانه هزار نفر در حاشیه فرش قرمز کاخ مردمی اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

مرکز فیلم

هنر

Learn more about telugu cinema news telugu360 at http://www.telugu360.com
Tags: